عوامل موثر بر کیفیت کار کلاسهای چند پایه بر اساس پژوهش راسل و دیگران به نقل از نیلر (2000) عبارتند از:

  1. انتخاب معلم
  2. اندازه کلاس
  3. ایجاد تعادل در اندازه زیر گروه ها
  4. تعداد دانش آموزانی که مشکلات رفتاری دارند.
  5. سطح توانایی های دانش آموزان و سبک های یادگیری آنها
  6. میزان تلفیق و ادغام دانش آموزان پایه های مختلف برای برخی فعالیت ها
  7. سازماندهی برنامه تحصیلی دو یا چند ساله
  8. صرف وقت برای رویارو شدن با فشار ها و در خواستهای والدین

پرسش مهر19/ ترنم مهر؛پرتو کلمات دانش ,دانش آموزان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سایت روزانه نویسی های من سپهر میرزایی عصر آدینه Digital Center | دیجیتال سنتر راهکارهایی برای داشتن مدرسه ای شاد Braydoniupnmw63 situs